16 aylık kızımin iki gündür hafiften burnu akıyor ve sağ gözü akmaya başladı bugün sağlık ocağı nezle başlangıcı dedi şükür boğazında felan bişi yok. Ama sonradan aklıma geldi sabah kaynanam kızıma sürahi vermiş oynaması için kapak kısmı gözüne gelmiş gözünün kenarı çizilmişti. Tamda o gözü akiyo acaba nezle değilde kapak değdiği icinmi ve gözü hafif şişti????