Gece uykusuna çok geç geçer oldu ve bazen 2 de 3 de 4 de uyanıp havuza gidelim, simit almaya gidelim, markete gidelim diye başlıyor. O saatte gidilemeyecegi için de 1 saat bağıra bağıra ağlıyor. Kızım o kadar üslü ve beni yormayan bir bebekti ki aşırı zorlaniyoruz