Başına gelen var mı bebeğim 1 aylık çok hafif hala var bugün doktor randevusunda kan tahlilide yaptılar karaciğer enzimlerine tiroite falan baktılar normal dedi doktor anne sütü bazen yapabiliyor emzirmeye devam et 2 saati geçmesin dedi ek mama sordum gerek görmedi bu durumu yaşayanlar nasıl atlattınız acaba çok moralim bozuldu