Kdrsmsgkcbs merhaba. Benim bebeğim de aynı canım. yan yada sırt üstü yatırdığımızda kalkıyordu. Ne gece ne de gündüz uykusunu alamıyordu. İlk haftadan farkettik ki yüz üstü yatmak istiyor . Nefes alamaz diye korkuyorduk ama çocuk kafayı sağa sola rahatça çevirmeyi anne karnında öğrenmiş herhalde 😂 hiç sorun olmadı çok şükür. Bir de farkettim ki karın ağrısına da iyi geliyor. Silikon meme ucu kullanıyorum . haliyle gazı fazla oluyordu . ama gazını çıkarmada nerdeyse hiç sorun yaşamadık. Ne kadar doğru bilmiyorum ama Yüz üstü yatmasına bağlıyorum bunu ..