Vera1810 tabi kesinlikle yapar peluş oyuncakları kaldırın demişti doktor bize ama evi cok temizlemeyin sadece süpürün demişti evde hiç toz olmazsada astımı tetikliyor demişti cocugun ona alısması gerekiyor demişti korkmayın normal bunlar bizdede var bende telas yapıp götürdüm burnunun içine bakıp et şişmiş dedim doktor gayet normal oldugunu söyledi cok cok ileri giderse önlem alıyoruz dedi geceleri artık hiç uyuyamazsa, gelişim geriliği olursa iştahsızlık vs.gibi durumlarda bakıyoruz plazma ile küçültüyoruz küçültebilirsek bademcik ysda geniz etini eger küçülmüyorsa 5 yası bekliyoruz ameliyat için dedi endişe etmeyin yani cok gecmiş olsun.