Merhaba hanımlar benim 4 ay 18 günlük oğlum var.ve hamileligim boyunca hiç saçım dökülmedi.fakat doğumdan sonra felaket bir şekilde hem banyoda hemde tararken hemde normalde saçım aşırı dökülüyor ve ne yapicagimi bilmiyorum.saclarim baya seyrelmis. böyle olanlar varmı varsa lütfen en acilinden bana fikir verir misiniz.gercekten sinirden sıfıra vurucam o durumdayim😞😞😞