melissaonay 8.ayda kan tahlili yapılmıştı oğluma sadece b12 eksik çıkmıştı onun için de takviye kullanıyoruz. Demir damlasını da her gün düzenli olarak veriyorum 1 ml olarak. 1 yaş kontrolünde inşallah unutmam sormam lazım aşırı takıldım şu an. O an çok ağlarsa oluyor oğlumda, yani mesela geçen akşam bezini degistircem asla durmadı bende biraz sert davrandım sanırım hem sesim yükseldi hem de baya tuttum kaçmasın diye canını acitmis olabilirim o zaman baya morardı mesela hatta korktum fazla morardı gibi geldi yüzüne üfleyince açılıyor hemen tabi de ne biliyim korktum şimdi ya hiç sorun olur diye düşünmemiştim hay akilsiz kafam ya