Es12 bizim bebekte kan geliyordu yüzü kanıyordu kabuk kabul iltihaplanıyrodu aşırı kuzma gaz iştahsızlık huzursuzluk vardı alerji testine gittik alerjisi çıkmadı. şimdi ki aklım olsa yaptırmazdım diyorum kendi kendime çünkü diyetle öğrendim aynı zamanda süt ürünlerini kestikçe rahatladı