Lyla____ Kizlar sezeryan oldum 4 ay omce kuyruk sokumun o kadar ağrıyor ki sanki Felçli kalmışım gibi gece yatarken kıpırdamıyor um esim sağdan sola çeviriyor aynı durumu yaşayan var mı
atlasannesiii Lyla____ spinal sonrası bende kalça ağrısı olmuştu hala da ara ara var ama spinal etki ediyor malesefki😐😐
Seymay25 Bende 4 ay olacak doğum yapalı spinal oldum bebeğimin altını koltukta alırken egildigimde yada banyoda kuvetinde yikadigimda kalkarken belim tutulmuş gibi hareket edemiyorum spinalle alakası var mı bilmiyorum da
M_e_k Seymay25 ayy ben de ayni durumdayim 3ay olacak.. Altini degistirdikten sonra dogrulamiyorum.. Bebegi kucagima alamiyorum
Seda2013 Lyla____ yani şöyle diyim kızım bir yaşına geldi hala çok yorayım kendimi ağrır eskiden böyle bi sıkıntım yoktu
Seymay25 M_e_k dunya kadar iş yapsam böyle olur muydum bilmiyorum ama inşallah geçer gün içinde biseyim yok ama one doğru egildigimde çocuğu kucağıma alırken felan belim agriyo gerçekten
turunculuanne Lyla____ evet ben de yaşadım. Hatta belim bile tutuldu defalarca. Doktora gittim bir şey yok sezaryen sonrası olur demişti.