Ben 20 milim paksera kullanıyorum 3 ay oldu en başta mide bulantısı yaptı bende sonra geçti en başta kırarak kullandım sonra tamamını içtim baya da iyi geldi bana bende anksiyete var o yüzden kullanıyorum birde acayip tahammül suzlük vardi bu ilacın bende yan etkisi cinsellik te oldu hiç isteğim yok doktor da söylemişti isteksizlik olur diye