Sehergkmen Bebeğim 6 aylık olcak doktorum yavaş yavaş başlamam gerektiğini söyledi yoğurt mayalayacağım ama hiç yapmadım. Bir sayfada bu ürünü gördüm hiç deneyen var mı bebekler için kullanılıyor sanırım ama yanlış bir şey yapmak istemiyorum memnun kalan kullanan var mı ?
DilekveSarp Ben kullanıyorum toz mayalardan gayet güzel oluyor. 1 litre sütten yapıyorum yarım paket yetiyor.
Sehergkmen Ozlemm16 nasıl yaptınız ? Cam şişedeki mayadan mıydı kaç litreden ne kadar anlatır msıınız 😊
Yaren12 Bende kullanıyorum 1 pakete 2 litre mayaliyorum normal yoğurt kadar katı olmuyor ama tadı güzel severek yiyor prensesim
Sehergkmen Yaren12 toz mu sizin yoksa cam şişedeki 200 ml olanından mı ? Üzerindeki ölçüde 1 litreye 3 yemek kaşığı yazıyorda siz nasıl yapıyorsunuz anlatır mısınız
Ozlemm16 Sehergkmen migrostan cam şişeden aldım oturduğum yerde doğal taze süt bulamadığım için günlük süt aldım kaynattım 42-43 dereceye geldiğinde 1 litre süte 3 yemek kaşığı sıvı maya koyup 1 2 kez karıştırdım 4 saat kalın bir battaniye sarıp beklettim