Kızlar selam
Yürüteç ve hoppalamız var. İkiside hediye geldi. Hoppalaya nerdeyse hiç koymadım. Yürütece de saatlerce koymadım lavaboya girerken mamasını hazırlama süresinde vs koydum oda hergün değil. Yine de parmak ucu basıyoruz 11 aylığız. 34 hafta doğduk. Gelişiminde herşey normal gibi şuan. Ama bu parmak ucu olayı kafamı karıştırıyor. Yaşayan düzelen varmı neler yapmam gerekiyor akıl verir misiniz