Oğlum bugün 5 aylık oldu. Son bir aydır meme reddi yaşıyorduk emmediği içim sütüm de azalmıştı baya. Bu arada mama verdim tabii..Takviyelerle falan yeniden arttı sütüm şükür oğlum da 1 haftadır yeniden emmeye başladı gündüz uyanık olduğu sürece. Mesela 2 saat uyuyor hemen uyanıp emiyor 1 saat sonra tekrar emiyor 1 saat sonra uykusu gelince bi daha emiyor.. sürekli memede..gece mama ver dedi doktorumuz. Yatanadan mama veriyorum sabaha kadar uyuyor o şekilde ama gündüz saat başı ya da en geç 1 buçuk saatte bir emmek istiyor ve 2 göğsümü de 10-15 er dakika emiyor.. normal mi bu ayda bu kadar çok emmesi.. büyüdükçe acıkma süresinin uzaması gerekmez mi? Yanlış mı yapıyorum saat başı emzirerek?