Benherseydenoncebiranneyim Hehehehehe. 3 kedim var. Tüy durumundan açıları vs varsa hiçbir şey olmaz. Sadece hijyen olarak biraz daha dikkat etmeniz sizin biraz daha yorulmanız gerekiyor. Günde 3 sefer ev süpürüyorum. Ama bu o kadar alıştığım bir durum ki gözüme batmıyor. Oğlum kedileri ısırıyor, gerisini siz düşünün. Şu ana kadar benim çok çok yorulup 4 çocuk bakıyor gibi olmak dışında hiçbir problemimiz olmadı. Bebeğim şuan emekliyor. Hatta kediler sayesinde sırf onları kovalamak İçin emeklemeye başladı. Tek probleminizin tüy olsun, inanın problem bile değil. Bebeğiniz kedinin tüyünü yuttuğunda ya kakasından çıkacak ya vücudu tüyü eritecek.