Lovers_33tantuniyam Merhaba güzel anneler evinde elektrikli cezve kullanıyorum ve şu marka modelden memnunum diyenlerden yardım istiyorum ☺️😍
Busraaa333 Lovers_33tantuniyam ben Kullanıyorum. Dört yıl önce arkadaşım hediye almıştı. Arzum marka çok kahve içmeme rağmen hiçbir sıkıntı çıkarmadı
Busraaa333 Lovers_33tantuniyam Anneme Karaca almıştım oda memnun fakat çok yavaş yapıyor. Ofiste de sinbo marka kullanıyoruz normalde kötü bir marka diye bilinir ama yıllardır kullanıyoruz. Neredeyse her günde kahve içeriz
irva Lovers_33tantuniyam Ben korkmazın kullanıyorum senelerdir çok memnunum.Arkadaşım da okka almıştı bana hediye deneme amaçlı bir kaç kez onu da kullandım o da güzel.
Lovers_33tantuniyam Bunu beğendim rengi de fiyatı da güzel ama emin olamadım kullanan var mı böyle uygun ama işte gören bir ürün 😉
Ahsenkus1 Lovers_33tantuniyam 2957 ymiş benmkinin kodu. Bu attığınız sanırım yeni çıkmış baya renkleri var görüntü aynı gibi ama yapmasını bilmiyorm iyidir heralde
Subebek21 Ben tam bir kahve tiryakisi olarak Arçelik kullanıyorum çok memnunum annem ve 2 ablamda da aynısı var yıllardır hepimiz kullanıyoruz tavsiye ederim ama fiyatı çok uygun değil
Lovers_33tantuniyam Ahsenkus1 Renk bu olmayabilir ama fiyatı en uygun olan bu bakarım şimdi kullanmış olduğunuza da 😍🤗
Temmuz1 Lovers_33tantuniyam 2 yıldır arzumun cezveli makinesini kullanıyorum aşırı memnunum.karaca közde ve sütlü yapan makineden de var ondan bin kat daha güzel kahve yapıyor.bendeki model sapı katlanir içi çelik olan “arzum cezveli” . Ama ben 2 yıl önce 170 TL ye almıştım şimdi baktım hepsiburadada bendeki mavi rengi 700 lira olmuş.tepe tepe kullanıyordum az dikkatli kullanayım artık 😁
Lovers_33tantuniyam Temmuz1 Elinizdeki her şeyin kıymetini bilin derim 😅 Bende evlendiğimde ucuz istediğim zaman alırım dedim şimdi alamıyorum 🫢
Temmuz1 Lovers_33tantuniyam gerçekten öyle geçtiğimiz zamanlarda ne aldıysak bugün yanımıza kâr kaldı.alım gücümüz gittikçe düşüyor maalesef. Bu arada sinbonun ucuz olan makinesinden 2 tane arkadaşım kullaniyordu.hatta bir tanesi başka makinesi olmasına rağmen özellikle onu kullanıyordu ve gerçekten çok güzel Türk kahvesi yapıyordu o makineler.biliyorsunuzdur her yerde satılan plastik ucuz elektrikli cezvesi sinbonun.aslinda denenebilir bence.