Kızlar ya sizcede çok az değil mi ücretsiz izin ? Mecburen işten çıkmak zorunda kaldım, gül gibi işimi bıraktım. Daha bize muhtaçlar nasıl küçücükken bırakıcaz vicdanım el vermedi. Yurt dışında çocuk 2 buçuk yaşına gelene kadar ÜCRETLİ izin oluyormuş. Keşke bizde de olsa böyle bi durum. Memurlarda 2 yaşa kadar ücretsiz diye biliyorım ama sonuçta özel veya kamu ne farkeder? Siz ne düşünüyosunuz bu konuda?