Merhaba. Bebeğim yeni 1 yaşında oldu. Son üç hafta civarı erkenden gece uykusuna yatıyor. 17.30 18.00 gibi. Çok erken kalkıyor. Haftada birkaç gün bu şekilde. Uyuduktan sonra emmek için birkaç kez uyanıyor ama hiç ayılamıyor. Uyku gerilemesi haricinde herhangi bir sağlık sorunu ile ilgili var mı bu durumun bilen var mıdır? Doktor kontrolü var getirdiğimde soracağım ama sizden de deneyim dinlemek istedim