İyi akşamlar arkadaşlar , haziranda doğum yaptım hamilelik sürecinde hafifte olsa uyuşmam vardı , ama bu son bir aydır sağ elim uyandıktan sonra çok uyuşuyor , b ve e vitamin eksikliğinde olur diyor internet ama b vitamini için damla kullanıyorum kan değerlerim düşüktü doktor söyledi e vitamini için ne kullansam böle eli uyuşan var mı siz ne yapmıosunuz kızlar