Elde beyaz sabunla sıkıp kabasini alinca tertemiz oluyor yoksa lekeli kalıyor bi de ek gıdadan dolayı uzerinde lekeler oluyir bszen bizde bendr dalsn granül kullaniyorum…. kiyafetlerin durumuns gore 30-40derecede yikiyorum cok inatciysa lekeler arada 60 derece atiyorum