Dolma Altı aylık olmak üzereyiz ve tekrardan gaz gündemimizde. Bu durumu yaşayan var mı aramızda. Gece uykusu kalmadı yarım saatte bir kalkıyor. Gazını çıkarmasına yardım ettiğimde epey gaz çıkartıyor