Sevdaalp Şu devlet hastanelerine Allah muhtaç etmesin çocuğun sabahtir ateşi var duş şurup fayda etmedi bı idrara bı kana baktı temiz çıkmış diştendir diyip eve yolladı yahu adam bu çocuğun 39 derece ateşi var görüyorsun bi mudahele et çocuğun gözleri kayıyor şurup ver fitil kullan de bişey yap de diyince çok afedersiniz ama götü sıkısınca hemen güvenliğe sesleniyor Allah'a havale ettim yasattigini yaşasın . Gene muayene bile etmeden direkt sadece iki tahlille geçiştirdi.
Deletedmom277 Sevdaalp kaka testi yaptırın talep edin. Ya da kakasını yapınca ilk yarım saatte hastaneye getirin özele baksınlar. Dişin 39 derece ateş yaptığını ilk defa duyuyorum. Bizim doktorumuz diş ateşi 38’i geçmez demişti
Zeynepnazinannesi Sevdaalp Dün gece aynısını biz yaşadık canım 2 kere acile gittik 2 kerede geri yolladı aklım çıktı bişey olacak diye. Ama rabbim büyük evladıma birşey olsaydı şunu bunu yapardım diyemem benim evladım gittikten sonra ben yırtsamda anlamı yok. Çoğu doktor hakkıyla almıyor parasını nasıl boğazdan geçiyor ben anlamıyorum
meryemmirasmombuse Sevdaalp Allah yardımcınız olsun bende düştüm o duruma Ankara’da 3 tane hastaneye gittim 39.5 ateşle birsey bulamıyorlardı birisi viral enfeksiyon yada zaten daha evvel idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti oda olabilir dedi birisi altıncı hastalık dedi birisi bağırsak enfeksiyonu olabilir dedi sonra İzmir’e geldim ve dokuz eylül üniversitesine gittik döküntüleri başlamıştı şaka gibi ama kadın doktor gözümün içine baka baka suprax şurup alerjisi teşhisi koydu daha evvelde kullanmış olmamıza ve ateşinin üç gündür olup altıncı hastalık olabilir denilmesine rağmen hemen ordan aldım çıktım Ege üniversitene götürdüm akşamdan ertesi aksama dek acilde bekledim şükür ki normalde hastanede uzman doktor olmazmış acilde uzmanlar geldi hocalarına danıştı başka hastalıklardan da şüphelendiler gitmiyorum dedim içim rahat değil gitmiyorum ne olduğu ortaya çıkmadan gitmeyeceğim bu benim geldiğim beşinci hastane artık dedim ama doktor da çok iyiydi Allah razı olsun diğer bütün doktorları çağırmıstı döküntülerine baktırdı filan yatırdı bizi bir kaç saat bugünde yatabilirsiniz sonuçlarına göre demişti ama Birsey çıkmadı ve altıncı hastalık geçirmiş çocuk Allah içlerine Allah korkusu çocuk sevgisi versin ya başka birsey değil yoksa umurlarında olmuyor
Sevdaalp Deletedmom277 Evet bunu da söyledim diş 39 ateş yapar mı diye yapar 3 gün e kadar da sürebilir dedi özele gideceğiz sabah. Kakadan ne gibi hastalık anlaşılır bilginiz var mı acaba
Sevdaalp Deletedmom277 😥 sabah ilk isim yeniden özele gitmek olacak teşekkür ederim aklımın ucundan bile geçmedi bu rahatsızlıklar
Ygz14 Çok geçmiş olsun başka devlet hastanesine gidin insana denk gelirsiniz inşallah özeller çok cep yakıyor ben kontrolden kontrole götürüyorum ancak anlıyorum sizi😪
Sevdaalp Ygz14 Yaşadığım şehirde 1 tane çocuk devlet var 2 özel hastane var birinde geceleri acil çocuk doktoru yok diğeri de çok fazla ücret alıyor ama hiç bir şey cocugumzn sağlığından canından kıymetli değil 😟😟
Sevdaalp Zeynepnazinannesi salla başı al maaşı herkesin canı kendine tatlı hesabı yapıyorlar.. sizin bebeginizin geçti mi Ateşi ne kadar sürdü acaba başka doktora gösterdiniz mi ?
Zeynepnazinannesi Sevdaalp bugün 4 gün canım götürdüm çocuk doktoruna penisilin iğne verdi 3 gün ama bende korkuyorum vurulmaya ne yapıcam bilmiyorum
Zeynepnazinannesi Sevdaalp Bugün 4 gün hala ateşimiz var nu 3 doktorum bana 2 doktor penisilin verdi içim rahat olmadığı içşn başka doktora danışmak istemem iyiki de öyle yapmışım. Ama sankş bugün biraz daha iyi yavrum artık ateşten gözlerini açamıyordu
Sevdaalp meryemmirasmombuse İnanmıyorum yaa önüne gelen baska teşhis koymus sizede çok geçmiş olsun. Benimde içim rahat değil. Özele geldik bakalım burda ne diyecekler..
elifiii Sevdaalp diş ateşi 39’u bulmaz demişti doktorumuz. 38,4-38,7 sonrası ateş tehlikeli. grip bronşit vb. ya da ishal kusma gibi gastroenterit vakası olabilir. baska bir yer varsa gidin, Allah yardımcınız olsun.
Asellesa Sevdaalp Benim cocugumda boyle olmustu her gittigimizde fitil verdile r bende soylendim felan yapacagimiz bisey yok 3 gun kendi atacak kulaklarinda enfeksiyon olusmus o yuzden atesi dedi cıldırdım biseh yapmamasina en son biride 4 saat arayla ilac verecen dedi 8 diyorsjnuz nasil 4 de indirelim dedim mecbur kendi atacak demisti hic bisey yapmiyolar yani Allah kimseyi muhtac etmesin Gecmis olsun
Sevdaalp Asellesa Bize genel muayene bile etmeden yani bogazina kulağına karnına vs bakmadan direkt tahlil isteyip bişey yok dediler Nasıl içleri rahat nasıl umursamazlar bizim çocuğumuz sabah kadar ateşten kivranirken biz uyukusuzluk endişe korku içindeyken onlar rahat rahat uyuyorlar.Allah görüyor ya bir bir hesabını soracak. Bu ülkede bu dünyada biz ondan hesap soramiyoruz çocuğumun başına bişey gelse kime nereye şikayet edeceksin neler duyuyoruz bebek ölümleri bile oluyor ama ne var ki bı sskilde bin bahaneyle işin içinden sıyrılıyorlar..
Gmzakn Sevdaalp nasil ya fitil vermedimi bende oglumu devlete goturdum acile 38 derece atesi vardi bademcik enfeksiyonu olmustu direkt doktor fitil atti bide surup icirtti
Sevdaalp Gmzakn Hayır sadece 2 tahlille geçiştirdi ateşini yanındaki hemsire ölçtü ooo 39 dedi yüksek seslee. Doktorun umrunda bile olmadii .
[silindi] Sevdaalp eğer belli bir saatte özel hastanenin aciline giderseniz muayene ücreti almıyorlar şu an hala ateşi varsa özel hastaneye gidin
Palestinianbride Sevdaalp Allah hiçbir hastaneye düşürmesin bence bunun devletle özelle bir alakası yok Allah kimsenin başına vermesin ama özellerde yaşananlarıda duyuyoruz... Lütfen bana kızmayın ama küçük bebekler 40 ve üzeri ateşi tolere edebilecek yapıdalar bizde 7 aylıkken 39 derece ateşle acillerde gezdik en baba özelin bile dediği şey bol bol ılık duş demek oldu fitili ben kabul etmedim dolven verdik 4 5 saate bir ve bir leğene su koyduk kesinlikle soğuk olmayacak ve kafasından aşağı dökülneyecek kızımız oynatarak o suda tuttuk çıkıncada kafasına havlu koyduk ateşi 4 gün devam etti sonra kendiliğinden gitti ateş için aman aman yapılacak bir müdahale yoktur
Sevdaalp Palestinianbride Yani inanin adam akıllı muayene edip başka testeler tetikler yapsaydi şu ateşin altında yatan herhangi bir hastalik olmadığını ogrenseydik çok zor bişey değil ateşi düşürmek.. aynı şekilde hastanede soğuk uygulama odası var dünya kadar ateş düşürücü ilaç fitil var 36 derecede soğuk havale gecireni de gördüm duydum çocuğumun gözleri kayıyordu başıni kaldiramiyordu omzumdan o an anlatamam çaresizce doktorun ağzından çıkan her kelimede bişey yapmasını bekledim ama hiç bir şey yapmadı üstüne bide güvenlikle disari çıkardılar soylecek pek bişey kalmadı aslında Allah bidaha düşürmesin Allah'a havale ettim.
Mariam Sevdaalp katılıyorum cnm geçen benim oğlumda hastalandı 1. Hafta bekledim geçer mi die geçmedi dahada yeyinledi mmaa bile yiyemiyirdu acile göturdum doktor boğaz enfeksiyonu var dedi ateş kusma ishal bı serum verelim dediler hemşireler damar yolu bulana kadar çocuk perişan oldu delinedik yer bırakmadılar sonra bulup srum verdiler 2 saat sonra hemşire geldi seruma filan baktı iyi dedi yarım saat sonrada bı hemşire gelip siz bu çocuğun derisini mu patlatacajtuniz dedi megersem serum deri altına gidiyormuş bende sinirlendim hemşire gelip bakio Ama mudaele etmio dedim drek çıkardılar ama yavrum nasıl ağlıyor doktora gittik tahlil yapılmıştı temiz çıktı allah a sukur ama ishal ateş enfesiyon olduğu halde bana verilen şurup caprol en son sağlık ocağına gittim o çok kötü olmuş diyip antibiyotik verdi inanın onu kullandığım halde hayla iylesmedi boğazları ağrıyor
Ftmsvnc Sevdaalp acilden gidince özel hastane de ücret alamaz ama tahlil için ekstra ücret alırlar mı bilmiyorum.
Sevdaalp Ftmsvnc Ozlede ablam hemşire zaten acile ücretsiz görebiliyoruz ama orda da geceleri çocuk acil doktoru yok
Portakal Sevdaalp kaç aylık acaba 6. Hastalık mı. Yeğeniminde ateşi yükseliyordu düşmüyordu 3 4 gün sonra vücudunda döküntüler oldu 6.hastalık dediler 1 hafta sürdü herhalde
Sevdaalp Portakal 8 ay 20 günlük dün sabah başladı ateşi ateş yuksesilnce vücudu beyaz kırmızı nokta nokta oluyor inşallah kötü bişey yoktur inşallah 6. Hastalıgin başka belirtileri nelerdir acaba bilginiz var mı 😟🙏