Merhaba güzel anneler:) burda yeniyim ve tecrübesi şimdi:) 7 aylık oğlum meme emerken çok fazla hareket ediyor zıblıyor ayaklarıyla kavga ediyor memeyi çekiştiyor sesler çıksrtıyor daha önce böyle şeyler yoktu acaba bi sıkıntımı var bu durumu yaşayanlar oldumu