Normalde bende anne süt taraftarıyım ama yetmiyor gibi çünkü bebeğim iki hafta önce hastaneden çöktü 10 gün küvezde kaldı enfeksiyondan dolayı benimde stresten sütüm azaldı sağlığım içim biliyorum şi emiyor bebeğim ama elimde mama var iki gündür içmek istemediğini farkediyorm içince ağlıyor zorlamıyorum bende emdiriyorum sizce benim sütüm doyuruyor damı mama içmem istemiyor