Elifim_benim Sulebaydir bebeğiniz sevdi mi mamayı, benim kızım normal mamayı bile öğürüyo süt alerjimiz var bizim de bu ay kilo alımı biraz az dr kontrol edicek istenilen kiloda olmazsa mamaya başlarız dedi de tedirginim yemezse diye
Sulebaydir Elifim_benim biraz aç bıraktık içine üzüm pekmezi kattık içti alıştı biraz aç bırakmanız lazım içmesi için sonra alışıyorsun