eloelo Doktoru aç kalırsa yer demişti. Gerçekten de öyle oldu. Zamanla geçiyor, yemekleri de uykuları da düzene giriyor. Bu dönemler iştahsız oluyorlar sanırım. Sonra yürümeye başlayınca hareketleri arttığı için haliyle acıkıyorlar. Hiç canınızı sıkmayın bu hallerinden eser kalmıyor