DunyamMavi Dyson şarjlı istiyordum ama fazla arttı fiyatları bir de en ucuzundan alsam koltuk yatak temizleyebileceğim bi başlığı var mı ? Veya ayrıyeten parça alsam uyguna geliyor mu tamamlayabilir miyim ekstradan ? Ve diğer markalarınkini kullananlar var mı philips olur fakir okur. Çekiş gücü nasıl ben düzenli olarak koltuk halı yatak temizlemek istiyorum. Günlük olarak da robot var zaten. Derin temizlik için istiyorum dik olanı neler kullanıyorsunuz ?
Teemo07 DunyamMavi dyson v 15 aldım yeni. Duyduğum kadarıyla dyson v12 ye ekstra aparatları oluyormuş. Arkadasım v12 alıp dışarıdan aparat temin etmeyi düşünüyorum dedi.
neslicanben DunyamMavi dyson v8 absolute modeli var bende. Sert zemin başlığı,halı başlığı,koltuk yatak başlığı,ara deteylarda kullanmak için başlık,dolap içlerini pencere aralarını ve masa üstü gibi döküntüleri temizleme başlığı var. Çok da memnunum
Teemo07 DunyamMavi hiç bilgim yok, ben daha kendiminkini araştıramadım ne nedir diye. Ama 6 tane aparatı var. Birazdan netten bakacağım. Bizde kedi var diye 15 i tercih ettik. Yoksa digerleri de ideal.
DunyamMavi Gmznr2909 benim de aklımda bu var ama her detay var mı yatak koltuk temizleyebiliyor musunuz? Philips’in hangi modeli var ?
Gmznr2909 DunyamMavi ay valla bilmiyorum bende v8 içinde normal başlık minik başlık koltuk arasi başlık ve toz alma başlığı gibi bir başlık var
DunyamMavi neslicanben bı kafa varsa güzelmiş ben eksik diye duymuştum olmadı bi alayım eksik parçalarına sonra bakayım
Asyaveannesi04 DunyamMavi bende v10 var tüm parçalarıyla beraber almıştım koltuk başlığı, toz alma başlığı felan çok memnunum bence imkanınız varsa dyson alın derim yakın zamanda yine artacak fiyatlar kur oynuyor çünkü
DunyamMavi Gmznr2909 koltuk üstü yok galiba dimi ayrıyeten aşınıyor diyorlar ama hepsi uyumlu mu bilmiyorum ben de
neslicanben DunyamMavi v8 in iki modeli var biri v8 absolute 2 başlıklı olan diğeri de v8 animal tek başlıklı. Ona göre seçim yapın v8 absolute alırsanız memnun kalırsınız
Elifffko Karcher kullanıyorum dayson ıstıyodum bununla baya eş değermiş istedigim model. Okadar para cermenıze gerek yok bu eşdeğer diyince bunu aldım gercekten cok memnunum
DunyamMavi V12 almaya karar verdim son zamanlarda fiyatlarını takip etmedim. Ne kadar şuan normal fiyatı bazı yerlerde 15-16 da uygun mı daha uyguna bulunur mu ?