OptimusPrime Minikbirbebek Kalıplarıyla falan güzel oynuyorlar 1*5 yaşından beri oynuyoruz. Hatta kaşık verip küçük kalıplara kaşıkla dolduruyor. Öyle kaşık tutması da gelişti. ☺️
OptimusPrime Minikbirbebek Yok hayır ağzına götürmezdi şuan kızım 3 yaşını geçti o zamandan beri oynuyoruz biz. :)