Nehirasu [silindi] bende speepro max kullanıyorum çok memnunum kablolulu süpürgemde çok güzel ama onu şarjlı dik süpürgeyi aldığımdan beri kullanmıyorum
Mlsldy [silindi] philips speed pro max kullanıyorum çok memnunum elim ayağım oldu resmen, her gün çalışıyor ev süpürmeye üşenmiyorum.
Lidya-t Philps speedpro max kullanıyorum çık memnunum.Çekim gücü iyi ,led ışık olayı müthiş şarjıda tüm evi süpürmeme yetiyor elim ayağım oldu sürekli kullanıyorum
Lidya-t [silindi] İnce halıda bile kullanıyorum hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım .Nasıl işeri gidip gelmiyormuş
Aryakbra Mlsldy ya modeli tam olarak söylet misin bende almayı düşünüyorum dyson alacak bütçem çıkmadı muadili bir şey alayım istedim ama evim de evcil hayvanım var çekimi kuvvetli bir şey olsun istedim 🥰
Mlsldy Aryakbra https://ty.gl/99q238zd08 bendeki tam olarak bu evde kedim de var koltuklardaki tüyleri filan 2 dk da koltuk başlığıyla topluyorum. Çekim gücü çok iyi.