Bebeğim donmuş çözülmüş sütü içmiyor. Kaşıkla verdim sürekli çıkartıyor. Biberon vermek istemiyorum 1 aya işe başlayacağım. Ne yapacağımı bilmiyorum. 5,5 aylık olacak ben işe başladığımda. Öneriniz var mı acaba? Yarım gün gibi olacak çalışma saatlerim 2 gün tam gün olacak.
Emzirmeyi bırakmak istemiyorum mama vermek de istemiyorum. Ek gıda ile nasıl idare edebiliriz :(