Selam sevgili anneler oğlum 15 aylık saçını hiç sıfıra vurmadım şimdi saçının arkası uzun ve gür ama önü arkaya göre seyrek ve kısa alnıda geniş sizce kesmeli miyim saçlarını kesersem gürleşir mi ve ilk saçı gibi yumuşak çıkar mı fikirlerinize ihtiyacım var🥰