Sinemkaan25102022 Aptamil kullandık kustu, sma kullandık yine kustu doktor bebek reflüsü dedi olabilir zamanla büyüdükçe geçer dedi önemsemiyorum her bebek kusar yani sma ya devam ediyoruz çünkü kilo alımı çok güzel ve aptamil çok kabız gaz yaptı sma kaka ve gaz açısından da çok iyi geldimo yüZden kusması normal takmıyorum her zamanda kusmuyor