Senaa92 Bizim ilk doktorumuz cok donuk bi adamdi, bindildagi erken kapanabilir, alanı biraz küçük takip edicez deyip susmustu ben de cok uzulmustum. Sonra simdiki doktorumuzu bulduk cok sukur, d vitamininin dozunu ona gore ayarliyolar ve bas cevresi takibi arti bindildak muayenesini daha sıkı tutuyorlar ama iciniz rahat edecekse tabii ki norolojiye de gidin. Aglamayin lutfen, hayirlisiyla hic sorun cikmadan, zamaninda kapanacak insallah bebeginizin bingildagi❤️