Zeyn0206 merhaba bi sorum olacaktı size post eski ama.. benim kızım da 2 hafta kadar önce amip dizanteri oldu 7 gün günde 3 kez flagyl kullandık pazar günü bitti. Düzelmişti de ama ara ara karnım ağrıyor diyor kızım 3 yaşında bu arada. Doktor bi kakaya bakalım tekrar dedi ama sürekli de yapmıyor bugün en sonunda götürdük tahlile herşey normal çıktı çok şükür. Ama anlamadığım bişey var kaka bazen kötü kokuyor bazen mukuslu gibi bazen normal anlamıyorum bazen karnım ağrıyo diyo bazen hiç demiyo. İlaç bittikten sonraki süreç nasıldı sizde? Yani devamında bi süre daha değişiklikler gördünüz mü yoksa herşey tamamen düzelmiş miydi