Asibel Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık bugüne kadar asla kusma problemimiz olmadı. 1 haftadır tek memeyi ⅚ dk emip bırakıyor ve sonrasında onun yarısını kusuyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Doktora götüreceğim
Tugce Asibel nasıl bir kusmadan söz ediyorsunuz? Fışkırıyor mu? Emzirdikten sonra 15 dk civarı dik pozisyonda tutmaya çalıştınız mı? Gazını çıkarıyor musunuz?