Mslln Merhaba anneler. 15 aylık kızım var. Altta 2 üstte 4 dişi vardı. Ben alt iki dişin yanındakiler çıkar diye beklerken alttan arkadaki dişlerini patlattı. Yeğenlerim var ama ilk defa böyle bişey görüyorum. Sizlerde yaşadınız mı böyle bişey
Klymeneninatlasi Mslln benim oğlanın da üstte 4 altta üç dişi vardı bugün bi baktım arka azı dişi patlamış 🤩
Sontvbukucu Mslln evet canım normal ustte 4 altta 3 disi var bide arkadan azi disi geliyor bi tane normal zaten azi disleri 13 aydan sonra çıkabiliyor benimki de 14 aylik.
Mslln Noriye annemlere soruyorum onlarda görmemiş hiç. Dişsiz mi kalıcak kızım diyorum dalga geçiyorlar benimle😂
Noriye Mslln 😂haha bizimde ust damak kabardi bekliyoruz cenemi isiriyor baya ama gelen giden yok 🤷♀️ Saglikla buyusun disli 🫶
Mslln -Cedric ay sevindim ya. İnşallah bizimde böyle olur 🤲🏻 artık çıksın dişleri yemek verirken korkarak veriyorum çiğneyemicek boğulacak diye
-Cedric Mslln oğlumun ilk dişi 11 ayda çıktı. Şu an 2 yaşında ve 10 dişi var yaşıtlarına nazaran geç çıktı dişleri.. Ard arda çıkıyor şimdi köpek dişlerini bekliyorum 🥰bende bazı şeyleri verince aşırı tedirgin oluyorum ama illaki çıkıcak incileri
Hatay31 Mslln bizimkide 1 yaşında dediğiniz gibi alt 2 üst 4 bende alttan yanlar çıkar diye beklerken üst en sondaki çıkmış ağladıkça bende alt yanlara jel sürüyordum hiçbir etkisi olmuyordu tabi bende diyorum bu jelin hiçbir etkisi yok boşa aldık🤦♀️😂
ayla001 Mslln benim kızım dişiyle dünyaya geldi onu da doğar doğmaz aldılar 9 aylık oldu hala dişleri çıkmadı bekliyoruz