Merhaba anneler. Bebeğim 2 aylık gündüz uykusu 2 aydır neredeyse yok gibi, uyutmakta zorlanıyorum. Otomatik sallanan ana kucağı almayı düşünüyorum. Kullanan annelere sormak istedim gündüz onda uyutsam alışıyorlar mı? Gece kendi yatağında uyutsam, alışıp yatağında uyumamazlık yapar mı? Böyle bir sorun yaşadınız mı 🌸