Balyanakoglum findiginannesi_ yeşilini yıkayıp doğrayıp buzluğa atıyorum böreklere gözleme in içine makarnaya falan koyuyorum güzel oluyor
Mavili-mavilimorcicek findiginannesi_ Bı komşum ince ince doğrayıp kurutuyor her sene.Guzel oluyor diyor ben hiç denemedim ama şuan elinizdekini yaomak istiyorsaniz yemeklere falan bolca koyun gitsin.
Oscarasar findiginannesi_ kız bende çok fazla var sandım tuzla at ağzına kıtır kıtır ye bitsin gitsin 😆