Ndrg-12 Kızım 2 yaşında ve abartmıyorum 2 saatte bir kalkıyor. Eskiden kendi kendine uyurdu şimdi ayakta sallanmak istiyor. Kardeşi de var. Gece sürekli kalkıyorum ve yıprandım herkes böyle mi ya napıcam 😞