renginkayaa Bebegım 5 i ayına yeni girdı emzırmek istiyorum kucagıma gelınce aglıyo emmiyo bende uykuda verıyorum o zaman yıyo baska bi yol varmı deneyecegım ☹️☹️☹️ sütüm azaldı bide sankı sımdi ne yapmalıyım