BM22121 böyle kural ancak bizim ülkemizde gelir, bir yanlışı düzeltelim derken başka bir doğruyu bozmak. Özel arabası olmayan bebekli anneler dışarı çıkmasın evde kapalı mı dursun? Bu nasıl bir uygulamadır? İnsani değerler bu kadar mı hiçe sayılır? Düzen getirmek o kadar zor olmasa gerek, belirli bir sınırı olur mesela 1 yer bebek arabasına ayrılır, 1 yer engelli vatandaşlar İçin. Fazlasını alamazsan diğer otobüsü bekle dersin mecburen.Ama insafsızca para için daha fazla yolcu alabilmek adına bebek arabasını kapattırmak tamamen insanlık dışı. ALLAH korusun ya o anda bir durum olsa anne bebekle birlikte düşse…Gerçekten yazıklar olsun, geleceğimize verilen değeri gördükçe içim parçalanıyor. Anne bebek sağlığı bir ülkenin gelişmişliğini gösteren en önemli parametrelerdense buna sağlanan imkanlar da dahil olmalı. Üzüldüm, bugün size yarın hepimize, keşke birşeyler iyi yönde değişse…