Kızlar selam, 3-4 gündür el ve ayaklarımdaki karıncalaşmalardan dolayı nörolojiye gittim bugün. Doktorun kendi yaptığı muayene iyi çıktı. Beni mr, emg ve kan testine yönlendirdi. Mr sonucum yarın çıkıcak, emg ve kan testi değerlerim normal çıkmış. Kendim baktım da değerlere. Kafaya çok takıyorum. Sizce MS hastalığı emg ve kan tahlilinde belli olur mu?