Kızlar merhaba,
Son 3-4 gündür bebeğimin vücut ısısı 37.0-37.3 arası gidip geliyor normalde hep 36.2 falan olur + kafası çok sıcak oluyor. Ekstra olarak çok fazla salya tükürük üretiyor. Sürekli elleri ağzında ama 1 aydır elleri ağzında olduğu için ona çok takılmadım. Birde normalde 2 günde bir kaka veya günde 1 kere kaka yapan bebek, günlük 3-4 kere kaka yapmaya başladı. Sağlık ocağına götürdüm hiç bir şeyi yok sapasağlam bebek dedi doktor ama anne yüreği derler ya bişey var gibi hissediyorum. Kendi doktorumuz İstanbul’da, ben alanyada olduğum için götüremiyorum. Sizce diş ile ilgili olabilir mi? Bu arada 2 gündür yeşil kaka yapıyor. Ama herkes bezelye yedin ondandır diyor ( yediğim bezelye 3-4 yemek kaşığı). Böyle durum ile karşılaşan var mı? Teşekkür ederim <3