Zehra2205 5 ay 18 günlük kızım. 1 aydan fazladır farkediyorum ayaklarını birbirine sürtüyor. Özellikle canı sıkıldığında , ağladığında felan daha çok yapıyor? Başına gelen var mı? Normal bir durum mu?
nazenindildar Zehra2205 10 aylık oğlumun neredeyse 4 aylıktan beri yaptığı kendince oyun sanırım özellikle bizde de ya çok mutlu olunca yada huzursuz olup ağladığında yapıyor 😊 normal canım endişelenmene gerek yok.
Deletedmom_58 Zehra2205 normal canım ayaklarını keşfediyor o aylarda benim kızım da yapardı çok tatlı oluyolar 🥰
Pikapikapikacuuu Zehra2205 ateş çıkarmaya çalışıyor 😅😅Şaka bir yana gayet normal kızım hep yapar sonra da güler
Murataleyna Zehra2205 7 ay 17 günlük bebeğim 4 aydan bu zamana kadar hep yapıyor çoraplarını bile çıkarıyor çok tatlı 😍
KeremikoMoM_ Zehra2205 daha az önce 7 aylık bebeğimi uyuturken yaptı. Genelde uyumak istemediğinden yapıyor bizimki 😁
incitanem3 Zehra2205 benimde aynı uyurken ağlarken sıkıldığında çoraplarını falan çıkarıyor sürte sürte 😂
LaMamaDellaCicala Zehra2205 benim oglumda yapiyor hatta anneme benzetiyoruz onun gibi yapiyor teyzem anneannem keyfine duskun ondandir dio😂olabilir