Ben de hamazinc kullandım gecmedi sudo krem de geçirmedi çünkü tekniğim yanlışti kurulamıyordum poposunu temizleyince mutlaka kurulayın pamukla, pişik döneminde zeytinyağı kullandık biz geçirdi benim bebeğim de üç haftalik falandı yine yedi haftalıkken pişik olmustu daha azdi pisigi kantaron yagi denedim iki günde geçirdi o da, pişik geçince de rutininiz olsun poposunu temizledikten sonra kurulayip pişik önleyici krem sürün ben bepanthol kullanıyorum memnunum.. bu arada geçen gün bı yakınım söyledi sudo kremi yüzeysel kullanmak gerekiyormuş çok kullanınca etkisi olmuyormuş elinizde varsa onu da deneyebilirsiniz geçmiş olsun 🌸