Gloria canım benim oğlumda 4 ay 26 günlük bugün doktor a götürdüm kontrol için doktor destekli bi şekil de oturtmaya başla dedi bende zaten oturtuyorum ama çevremdeki herkes yok çok erken işte 6 Aydan önce oturmaz erkek çocuğu gibisinden yorum yapıyolar dedim güldü eski kafalı koca teyzelerimizin düşüncesi o öyle bişey yok bebekler 4 ayını doldurduktan sonra destekli bi şekil de başlarız oturmaya belki de omuriliklerinin gelişimini güçlendirir çocuklar 6 ayına geldiklerin de ise desteksiz kendi başlarına oturmasını bekleriz sen destekli ni şekil de oturt hatta çamaşır sepetinin içine arkasına ve yanlarına yastık koycak şekil de oturt mama sandalyesine koy günde 3 sefer 35 er dakika oturt hafta hafta da 5 er dakka oturtma süresini uzat dedi ! Tabi karar gene de senin hekiminizle konuşmanızda gene fayda var bizim hekimimizin dedikleri bu şekil 😊