Asligcl45 Arkadaşlar bebeğim şuan 4 aylık 2 ay aşısını yaptığımızda herhangi bir iz yoktu ama yaklaşık bir haftadır aşı yapılan yerde kızarıklık ve dokunduğumda sanki içeride beze var gibi aşı izi bu şekilde mi oluyor lütfen yardımcı olur musunuz ?
gizem19_ Asligcl45 canım verem aşısı o şekilde tutar başta birşey olmaz daha sonra şişer kızarır başı sivilce gibi olur iltihap akar sakına orayı oynama banyoda felan sürtme orayla hiç ilgilenme
Umutveannesi Asligcl45 aşıyı yapan hemşire 4-6 ay arası belirginleşir kabuk bağlar düşer demişti. Oraya lif falan sürtmeyin dedi. Normal bir durum yani merak etmeyin 4 ay civarı ortaya çıkmaya başlıyor aşı izi. Zamanla kabuk olup dökülecek
yumurtam Asligcl45 sonradan oluşması normaldir annesi, oluşmayabilir de, kızarıklık hatta akıntı olabilir. Her bünye farklı, bizim henüz birşey yok, 5 aylık olmak üzere bebeğim