Kızlarım 24 günlük bi bebeğim var. İlk iki hafta göğüslerim aşırı şiş ve süt üretiyordu sürekli elimle sağdığım halde göğüslerim dolu gibi oluyordu. Ama şu son bir haftadır göğüslerimde bir rahatlama var elimle sağma da yapmıyorum yine azar azar kendi akıyor süt göğsümden ama acaba sizce sütüm mü azaldı yoksa normal artık göğüslerim düzene mi girdi. Emzirmeden önce göğsümü sıkınca süt de geliyor çünkü nolur içimi rahatlatın ya