Kizlar bebeğim 41 günlük ilk defa tırnaklarını kesmek istedim çünkü uzamisti baya bir ve arada eldivenlerini çıkarıyorum az önce baktım yüzünü çizmişti bende kesmek istedim😭😭😭 ama tırnak makasini yanlış mı tuttum naptim bilmiyorum baş parmağının derisi de kesildi çok ağladı canı çok yandı 😭😭😭 ne yapabilirim evde kimse yok tekim çok üzüldüm ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔😔😔😔😔