cigdemkrkmz Merhabalar benim sol göğüsümün ucunda beyaz bi noktacık var neden olabilir bilgisi olan var mı ? Süt bezesi mi olabilir mi, bebeğim bu göğüsümün ucu içe çökük olduğu için diğer göğüsüme oranla bunu çok az emmeye başladı sebebi bu olabilir mi
sedaozdemir cigdemkrkmz Aynı sorunu yaşıyorum.Sol göğsümün ucu içe çöküyor ve catlak.Beyaz şeyler var.Bebeğim nerdeyse sadece sağ göğüsle beslenıyor desem yerıdır.Çözümü ne acaba?
Oscarasar cigdemkrkmz benimde göğsümde beyaz nokta şeklinde şeyler vardı doktoru aradım oda telefonda “ bir gel bakalım süt tıkanması olabilir benimde başıma çok gelirdi süt tıkanmasıysa o beyaz kısmı ince birşeyle çekip alıyoruz uzun birşey çıkıyo ” demişti ama benimki ondan değilmiş normalmiş aslında o gördüğüm şeyler beyaz nokta değilmiş
cigdemkrkmz sedaozdemir ama acı vs yok bende senin nasıl scıyor mu canım? Kaç aylık bebeğin 7buçuk benim
cigdemkrkmz Oscarasar ay korktum şuan pek emmediğinden kaynaklı o zaman değil mi ? Sağım yapayım her gün 2-3 defa düzelir mi
cigdemkrkmz sedaozdemir umarım normal bi durumdur ya ama bi anormallik olsaydı acı vs olurdu herhalde
Oscarasar cigdemkrkmz önce o tıkanıklığın alınması gerekiyor yoksa o delikten süt çıkmaz zaten. Siz göğsünüzün ucunu sıkın bakalım o dediğiniz yerden süt geliyormu
cigdemkrkmz Oscarasar çok küçük beyaz ip gibi bişi çıktı elimle şey yapınca gitti sonra çevresinden süt geldi ama beyaz yerden değil hala beyazlık duruyor