Merhabalar. Bebeğim 16 günlük. Her gün hem çiş hem kakaş yapıyodu. 24 saatden fazladır ki, hiç kakaş yapmıyo. Yine her günkü gibi sütünü içiyor. Dün sancısı olduğunu gördüm, kızararak kendini kasıyor ve ağlıyordu. Bu gün öğle bir şey olmadı ama kak da yapmadı. Sorun olmasından endişeleniyorum, daha sonrasında onu fazla incitir diye düşünüyorum.